Friday 1 September 2017

Ensimmäinen syysasu - First proper fall look

Olo oli tänään herätessäni ja päivää eteenpäin mentäessä niin räjähtänyt, että menin sitten ja sävytin hiukseni oranssin ruskeiksi yllättäen päähänpistona. Katsotaan kuin kauan nämä kestävät ellen innostu vielä punapäisemmäksi(!?). 

When I woke up today I felt like a total train wreck regarding my looks and as the day got by it didn't ease on so I went and dyed my hair this gingerish brown. We'll see how long it'll last or maybe I'll become a redhead(!?).

Päällä siis ensimmäinen kunnon syysasu neuleineen kaikkineen. Rakastan tätä neuletta niin paljon, vaikka se onkin tekokuituinen, mutta niin pehmeä ja lämmin ja ihanan näköinen ja tuntuinen päällä. Luottovaate siis, kuten myös nämä farkut, hieman lyhyet lahkeet joihin olen ihastunut muotikuvia ja blogeja selatessani ja niin pehmeät ja hyvin istuvat päällä. Conversetkin ovat kunnon kruunu mukavuusasuun, ei kai tarvitse enempää selittää. Huulipuna on koulupäivän jälkeinen lisäys korostamaan hiusten sävyä ja neuleen väriä. Sopii oikein hyvin eikö?

So the first proper fall look with knits and all. I'm so in love with this jumper even though it's acrylic but it's soft and warm, looks lovely and feels wonderful on. Key item as are these jeans as well, with little shorter legs than usually which made me get them as I have gotten smitten with the shortness as I've seen it on magazines and blogs. They're also so soft and fit like a charm. And also Converses need I say more wearing and feeling only comfyness. The lipstick is an addition after a school day to brighten the haircolour and green in the jumper. Fits well doesn't it?


jumper / H&M
top / Amisu
jeans / Second-hand
bag / H&M
shoes / Converse
photography: my boyfriend
edit: me

No comments:

Post a Comment